ofera servicii de consultanta in urmatoarele domenii:
1. Consultanta privind efectuarea instructajelor in domeniul securitatii si sanatatii in munca (prin cele 3 forme: – instructajul introductiv general, la locul de munca si periodic) a personalului angajat conform Leg. 319 /2006 si HG 1425 /2006, actualizata;
2. Identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor pentru fiecare componenta a sistemului de munca, respectiv executant, sarcina de munca, mediul de munca si echipamentul de munca pentru fiecare post de lucru;
3. Elaborarea si actualizarea planului de prevenire si protectie;
4. Elaborarea programului de instruire si testare;
5. Elaborarea de instructiuni proprii privind aplicarea si /sau completarea reglementarilor de securitate si sanatate in munca, tinand seama de particularitatile activitatii societatii precum si a locurilor de munca.
6. Intocmirea tematicii in vederea efectuarii instructajului periodic in domeniul securitatii si sanatatii in munca de catre conducatorii locurilor de munca;
7. Consultanta privind cercetarea accidentelor cu incapacitate temporara de munca si intocmirea dosarului de cercetare;
8. Efectuarea auditului SSM si informarea angajatorului asupra deficientelor constatate in urma controalelor la locul de munca si propunerea de masuri de prevenire si protectie.
9. Intocmirea actelor conform legislatia in vigoare (decizii, instructiuni proprii de acordare a primului ajutor, tabel pentru evaluarea riscurilor in vederea acordarii echipamentului de protectie, formulare necesare la intocmirea dosarului de cercetare a accidentelor de munca, proceduri de actiune in caz de pericol grav si iminent, avarie sau incendiu);
10. Consultanta in definirea Politicii SSM la nivel de organizatie, in vederea strategiei organizationale privind obiectivele de prevenire si protectie.
11. Consultanta in sustinerea controalelor din partea ITM local;
12. Suport in implementarea si certificarea Standardului Safety ISO 45001:2018;
1. Consultanta privind efectuarea instructajelor in domeniul situatiilor de urgenta (prin cele 3 forme: – instructajul introductiv general, la locul de munca si periodic) a personalului angajat conform Ord. 712 /2005;
2. Intocmirea actelor conform legislatia in vigoare (decizii in domeniul situatiilor de urgenta, stabilirea locurilor pentru fumat si lucrului cu foc deschis, proceduri de actiune in caz de pericol grav si iminent, avarie sau incendiu);
3. Intocmirea tematicii in vederea efectuarii instructajului periodic in domeniul situatiilor de urgenta de catre conducatorii locurilor de munca;
4. Intocmirea si actualizarea planului de interventie si evacuare in caz de incendiu;
5. Consultanta in sustinerea controalelor din partea ISU local;
6. Obtinerea si/sau re-avizarea Autorizatiei de Siguranta la Foc a obiectivului;
7. Coordonarea /monitorizarea serviciilor externe privind mentenanta sistemelor PSI de detectie, alarmare, semnalizare si stingere;
8. Efectuarea simularilor de situatii de urgenta;
9. Intocmirea fisei obiectivului si a raportului anual;
10. Controale interne tematice si indrumare spre inchiderea neconformitatiilor;
1. Consultanta privind efectuarea instructajelor in domeniul protectiei mediului, conform sistemului integrat de instruire definit la nivel de fabrica;
2. Definirea tematicii de instruire si a campaniilor anuale privind protectia mediului;
3. Identificarea aspectelor de mediu semnificative si abordarea acestora pentru reducerea la un nivel acceptabil;
4. Elaborarea si actualizarea planului de prevenire a poluarilor accidentale;
5. Obtinerea /revizuirea si avizarea anuala a autorizatiilor de mediu, emise de Agentiile de Mediu locale;
6. Intocmirea si actualizarea evidentei gestiunii deseurilor, confrom HG 856/2004_evidenta lunara;
7. Intocmirea fiselor de deseuri, conform legislatiei in vigoare;
8. Controlul si gestiunea substantelor periculoase, coform Regulametului European (CE) REACH 1907:2006 si CLP 1272/2008;
9. Obtinerea si controlul fiselor cu date de securitate privind chimicalele folosite in societate;
10. Elaborarea de instructiuni proprii privind aplicarea si /sau completarea reglementarilor privind protectia mediului la locurile de munca;
11. Consultanta in sustinerea controalelor efectuate de catre Garda Nationala de Mediu;
12. Efectuarea raportarilor lunare catre Agentia Fondului de Mediu;
13. Efectuarea raportarilor anuale catre SIM (Sistemul Intregat de Mediu) aferent Agentiei Nationale de Protectia Mediului;
14. Consultanta in definirea Politicii de Protectia Mediului la nivel de organizatie, in vederea definirii strategiei organizationale privind obiectivele de prevenire si protectie;
15. Consultanta in implementarea si certificarea standardului de mediu ISO 14001:2015;
16. Efectuarea auditului operational privind protectia mediului;
1. Evaluarea riscurilor de securitate fizica, in baza Legii 333/2003 si HG 301/2012;
2. Organizarea si implementarea sistemului de management al securitatii la nivel de societate;
3. Dezvoltarea profesionala de securitate a personalului de paza;
4. Organizarea securitatii fizice;
5. Asigurarea securitatii documentelor;
6. Stabilirea securitatii industriale;
7. Intocmirea si avizarea planurilor de paza;
1. Informarea organizatiei si persoanelor vizate cu privire la drepturile si obligatiile lor in baza legislatiei privind protectia datelor cu caracter personal;
2. Monitorizarea modalitatii in care organizatia respecta legislatia privind protectia datelor cu caracter personal si standardele specifice la care organizatia a aderat;
3. Emiterea de recomandari si oferirea asistentei de specialitate organizatiei cu privire la interpretarea si aplicarea prevederilor legislatiei privind protectia datelor cu caracter personal;
4. Gestionarea relatiei cu autoritatea de supraveghere in domeniul protectiei datelor cu caracter personal.
5. Respectarea principiului obiectivitatii in domeniul protectiei datelor cu caracter personal;
6. Asigurarea si gestionarea registrului de evidenta al prelucrarii datelor cu caracter personal;
7. Analizarea si evaluarea riscurilor de prelucrare a datelor cu caracter personal;
1. Efectuarea auditului intern de calitate in vederea certificarii conform ISO 9001:2015, IATF 16949:2015, ISO 19011:2018;
2. Implementarea sistemului de management al calitatii la nivel de organizatie, prin:
– Implementarea documentatiei de sistem: manuale, proceduri, instructiuni de lucru, plan de control, formulare;
– Crearea si urmarirea indicatorilor de performanta de sistem si de proces_KPI’s;
– Analiza de management;
3. Intermedierea in relatia cu organismele de certicare;
4. Imbunatatire continua a proceselor_metoda 5S;
S.C. Best Practices Consult S.R.L.
www.best-consult.ro © 2023